Pàgines

impresionant

impresionant
bonic per la vista

dijous, 1 de setembre del 2016

PEPET

Estic estabornit estic enboturnat aquest estiu Ha sigut caloros  com  quant jo vaig néixer.
Estic molt be ara tot i que m'atiborren de pastilles dec ser el conill de indies
Mes igual em trobo be.
La meva família mig--mig
La meva Señora Montse esta fastidiada des que va patir l'infart renal i no cobra res.
Ara estic mirant si ens poden pagar una paga no contributiva[pnc]
Perquè ja esta be .tots els calers per ells i nosaltres que ens donin per x
I ja arribaran els nostres com .[PODE-MOS] o uns altres mes radicals. con PNV o ETA . viva l'ANARQUISME

Els governants d'aquest país no tenen vergonya.
Portem 10 anys discutint lo mateix i no s'aclaren

Ja.Ja.Ja. i ara a votar el 25 de desembre
Fum.Fum.Fum.