Pàgines

impresionant

impresionant
bonic per la vista

dijous, 20 de setembre del 2012

BLOCAIRES

Bon dia a tots

He tornat a buscar el meu bloc, estava per una estanteria, l'he trobat, les tapes ratllades i envellides el meu bloc estava  ,sense color com si agest estat un temps sense fer-se servir (m'he  vist reflexat amb ell perquè a mi m'ha passat lo mateix).

L'he obert i he vis moltes coses que havia fet, he notat que per dintre està viu (m'he tornat a reflexar amb ell perquè jo ara també estic viu per dintre.)

He pensat en canvia la imatge però per ara anirem els dos junts poc a poc.

A lo millor ja arribarà el moment de fer un canvi això ho dirà el temps.

Aquet bloc és molt especial, no s'acaba mai, pots posar moltes coses, escrits, fotos, vídeos, etc i a més els pots enviar als amics i coneguts que vulguis perquè vegin lo que fas.

Li he agafat molt de carinyo, sembla una tonteria, però no ho és. Es comença com si res i amb el temps el fas com un tros de tu.

Molt be per l'exintència dels blocs i dels blocaries.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aquest nou curs seguiré escribint coses que amb feixen cremor dintre de mi amb denúncia i ironia i treure el sentiment d'impotència que de vegades tinc dintre de mi que aunque faci molt temps que per desgràcia la porto, sempre intento rebelar-me en contre d'ella. (ES LA VIDA).

Si tots els blocs i blocaires es coneguessin més entre nosaltres a través d' intercanvis ,comentaris, visites, es donarien compte de que tenint com vaig dir fa temps (Això es una eina meravellosa).

No deixem que sigui un simple entreteniment: fem d'aquesta eina un recurs perquè entre tots intentar amb els nostres blocs canviar una mica aquest mon que li fa falta.

No em vull fer pessat però a veure si algun dia puc escriure que un bloc és una petita part del mon.

Gràcies per llegir-lo.

Salut!

Pep