Pàgines

impresionant

impresionant
bonic per la vista

dijous, 8 de setembre del 2016

EL MEU BARRI

L'Hospitalet, a 8 de Setembre de 2016 (11 hores  AM)


Estic  al Punt Omnia JIS-ARRELS.

Començo  a  escriure al meu bloc [El BLOC DEL PE-PET].

Visc a un barri [LA FLORIDA], impregnat de moltes cultures. Moltes persones nigerianes, equatorianes, bolivianes, índies, senegaleses, xineses, etc.

Una amalgama de cultures que fan que el meu barri sigui Internacional.

Gent que va i que ve, que venen fruites i amb locutoris que recarreguen els mòbils de prepagament.

Gent que ven fruites: jo no compro i no soc racista però prefereixo comprar productes catalans.

En fi, un tràfec de gent que al final acaba amb intercanvi i venda de droga.

SRA  ALCALDESA,  ACABI AMB AIXÒ I DEIXI DE FER-SE FOTOGRAFIES PER

 EL DIARI  de L'H.

PE-PET