Pàgines

impresionant

impresionant
bonic per la vista

dijous, 28 de febrer del 2013

FELICITATS

Felicitats
 
 La setmana passada estava una mica amuinat perquè la dinamitzadora del Punt Òmnia tenia que donar a llum més o menys el dia 13 de febrer i estem a 22 i no ha donat a llum. Potser que la nena ha vist lo que li espera i ha decidit esperar una mica per si escampa.

El dilluns em semblava que hi passava molt temps i vaig començar a indagar que passava. La resposta va ser que a l'hospital maternal no sabien res de res.

Se'm va encendre la llum (casos de niños robados) i em vaig posar amb marxa amb la meva perspicàcia habitual. Al final vaig aconseguir contactar amb la dinamitzadora.

Em va explicar que estaven totes dues molt be, que li habian donat d'alta el mateix dilluns i que la nena era molt maca (amor de mare).

Li vaig explicar lo que em va passar i no donava fe, però aixi va ser.

Aviat tindrem noticies i fotografies!
Felicitats perquè tot hagi anat pels camins senyalats.

==================================================================
 
A partí d'ara l'escriptura es tornarà més enginyosa.
 
Després d'una ve una altra i després un altre i després prou (o fer un pensament).

Notava el cos més lleuger com si peses menys, clar (ja tenim una altra més per portar la creu)(per dir alguna cosa en vers de creu pot ser pancarta).

En fi, que estic molt contenc i espero veure-les aviat!

Divinitza quin non li han posat a la nena

PISTA 
 
Si endevineu el nom, me l'envieu al meu correu (pepet.lh@gmail.com ) i si no també. Amb tots els que l'endevineu es farà un sorteig per dues personàs per anar gratuïtament a fer una visita guiada antifranquista per Collblach-la Torrassa que s'efectuarà un dia i hora a concretar.

I els que no l'endevineu nomes per concursar tindreu dret a una piruleta amb el anagrama de pxc per xuplar-la.

Esperem que ningú s'enfadi i si s'enfada, te dues feines a fer: enfadar-se i desenfadar-se
salut!!!

pep