Pàgines

impresionant

impresionant
bonic per la vista

dijous, 26 d’abril del 2012

MOLTES COSES HAN PASSAT... Crònica d'Abril. O: ABRIL, COSES MIL.



Moltes coses han passat en pocs dies: més bones que dolentes....

1. Fa dues setmanes vaig veure a la XIC de Collblanc -Torrassa la pel·lícula "EL TREN DE LA MEMÒRIA". Tracta de la immigració dels espanyols cap a Alemanya als anys 60. Molt representativa del que està passant ara amb la immigració dels països pobres cap Espanya i Europa. Després es va fer un col·loqui entre els assistents i un pica---pica molt interessant.

2. Després, un altre dia vaig anar al IV CERTAMEN DE CURTMETRATGES DULCINEA al Auditori de les Bòbiles.  Uns curtmetratges fets per persones amb trastorns mentals mol bonics i enriquidors. Vaig sortir encantat.

3. El dissabte dia 21 d'abril es va celebrar el 8e MERCAT DE INTERCANVI a la plaça Espanyola; bastantes paradetes. Molt familiar i a sobre va fer bon dia i aviat de tot per intercanviar. Fins i tot, un senyor portava un cartell d'intercanvi de petons i abraçades amb certificat oficial i em sembla que va intercanviar bastants. També un poeta que va recitar uns poemes i després també va tocar el saxe. Al finalitzar es va fer un dinar; tot molt bé segons fonts oficials de l'organizació.

4. Dia 23 d'abril. Com no, SANT JORDI. Vaig passar pel Punt OMNIA JIS ARRELS per veure els treballs presentats entre ells el meu.  Tots mol ben presentats, fets amb el cor per tots els participants. Hi havia un diploma i un llibre a escollir; després de veure'ls tots, es van donar el 1er i 2on premi, un pica-pica i cap a casa!

5. Dimarts el meu Club FUTBOL BARCELONA va caure eliminat de la Champios Ligue, un cop dur d'assimilar .

6. Dimecres es va arreglar la cosa perquè el REAL MADRID també va caure eliminat i no s'ho creien.

Total: moltes coses amb pocs dies. Unes més bones que altres. Físicament  i  psíquicament vaig trampejant, com les coses de la vida.

Resum global: Ole-ole-i-mas-ole!  Ara ve la FERIA DE ABRIL: em posaré el traje
de faralaes i... cap allà!

Fins a la propera, companys!

PEPET