Pàgines

impresionant

impresionant
bonic per la vista

dijous, 17 de setembre del 2015

REFLEXIONS

D'aquí a 2 anys.
Estaré com ara o millor.
josepbagalló catalá
Continuaré fins ara ajudant a tothom i que m'ajudin
Les Meves Activitats són:
Imagina--Intercanvi de coneixements--Club Joia--Punt Omnia--Jis Arrels-i molts més...
Espero que dintre de 2 anys ens trobem.
Josep--Didac--Dani--Denis.
I la mateixa Profesora TANIA
Perquè això voldrà dir que estaran vius
Aquesta és la meva Reflexió
17 Septembre 2015
Un dia abans del meu Cumpleanys
VIRGO
Aquesta és la meva reflexió
17  Setembre dijous 2015
Molta sort a tots
josepbargallócatalá
.
18 de septembre de 1946 va neixer el josep.pep.pepet(extrovertit)

enpaquetado de fum 

hora del naiximent  ????

lloc a la 
unitat maternal del VALL DE HEBRON

UN CRAC