Pàgines

impresionant

impresionant
bonic per la vista

dijous, 30 de juliol del 2015

LA IMPORTACIA DE UN BLOG

Un blog es una eina molt bona per difondre la actualitat de les coses que passen
Te fa senti una persona lliure individual.

La gent no li fa molt cas pero no saben que aprendre a usa un blog amb professora o no es tu el que fas i desfàs.. tinc dos blogs i no sabeu quina eina tinc a les meus dits i a les meves mants i el meu cap.te envio unes mostràs de coses que es poden fe.

Os amb agradat les fotos pues es poden fer moltes coses mes.
.
Tindreu coneguts o mes devanint. amiguets o mes enllà amigàs de veritat.Al punt OMNIA  jIS ARRELS.Ronda de la torrassa nº 105 tercer pis

I et tindrà el cap entretingut només miren el teclat i la pantalla del monitor.


(es mentira que et fent mal els ulls al reves) tels obre com 2 llums. de un Ferrari)

Ixi que un blog es lo millor que i a .per veure mes anys .

Feste un blog i seràs feliç

Per comença. els meus blogs son El blog del PePet Moltes Coses  i el altre El blogDelPepet blogspot com.es

No boï. ferme molt pesat es una eina meravellosa.

No mes es necessita un correo electrònic.per posar-se amb contacte 

josepbargacata@Hotmail.es

VISCA'T ELS BLOGS (AMB LLETRES GRANS PER QUE ES VEIGE MILLOR
===============================================

No tardis que se acaben les plaçàs Al Punt Omnia JIS Arrels