Pàgines

impresionant

impresionant
bonic per la vista

divendres, 30 de març del 2012

EL DIA DESPRES

El dia desprès d'una vaga general sempre des de la meva perspectiva és un dia diferent perquè es barregen moltes coses (alegria, esperança, il.lusió, i moltes coses més).

Amb fred vull explicar com vaig vivir la vaga: pel matí vaig fer un repàs al meu barri (la Florida L'H com un ¿piquet ? informatiu,  passant pels comerços.

Explicant que s'havia de tancar perquè el govern està aplicant unes mesures molt radicals (reforma laboral, retallades amb tots els llocs de treball, etc) i que els volem fer veure que estan destruint  a la classe treballadora.

I que ho fan manats pels governs que dominen el món.

Va anar regular: me vaig patejar quasi tot el barri explicant i les respostes eren de diferents maneres.

Per la tarda estava cansat i no vaig anar a la manifestació de Barcelona.

Avui desprès de contrastar diferents punts de vista, com sempre cada un tira cap al seu costat 

Las conseqüències de  la vaga es veuran amb el temps, si ha donat resultat o no.

Lo que passa és que la gent treballadora no té un altra eina legal per dir les coses que no li agraden.

Escoltant a sindicats, altres forces polítiques, col·lectius, etc, el treballador/a a de fer lo que li demani el cos i la ment.

Jo las he vist de tots els colors i després cada cosa queda al lloc que queda.

La meva perspectiva d'aquesta vaga és que va estar molt bé però a més a més tindren que apretar una mica més fort.

Abraçades per tots els que van fer alguna cosa per que la vaga sortís bé.

SALUT  I VISCA LA VAGA

PeP