Pàgines

impresionant

impresionant
bonic per la vista

dijous, 15 de setembre del 2011

RETALLADES AL MEU BLOG...

15 de setembre. He obert el meu blog desprès de tindre'l tancat un mes.
Com usuari del conjunt de punts Omnia de Catalunya al obrir el meu blog me li he trobat tot retallat a punt de trencar-se i m'ha donat una ràbia molt intensa.
I tinc que dir a qui sigui (Generalitat de Catalunya) que els punts Omnia no són solament eines posades al servei del cuidadà perquè el país sigui capdavant de 
les tecnologies punta, sinó que es fa un caliu de país i amistat, per això no se com podeu retallar els pressupostos i trencar aquesta filosofia que ja  teníem.
A partir d'avui faré tot lo que sigui per no trobar-me el meu blog més retallat. Feu el favor d'una vegada d'ajudar als punts Omnia i no digueu que feu política de país perquè no en feu.
No vulguis pels demés el que no voldries per a tu.

Salut!

Pepet

ELS PUNTS OMNIA SEGUIREM LLUITANT FINS EL FINAL